תוצאות: 288
מחיר | שם מיין לפי:

הוסף לעגלה

ליקוריץ פטנט 32% הנחה! 12 יח', עד 12 תשלומים. אספקה לשנה! פיטנס

ליקוריץ פטנט קונים מנטורופת – אספקה לשנה (12 יחידות של 60 כמוסות), עד 12 תשלומים, 32% הנחה + תמיכה ואחריות. אתם שאלתם ואנחנו עונים: “האם יש תוסף אחד שיכול לתמוך בהורדת לחץ דם גבוה, לתמוך בהפחתת רמות הכולסטרול המחומצן והמסוכן בכלי הדם, בהורדת רמות הכולסטרול הכללי וגם בהעלאת את תנגודת הדם לחימצון, בריפוי פצעים שלא נרפאים,  לתמוך בהורדת רמות סוכר בדם, בשיפור זרימת דם לרגליים, ובהעלאת אנרגיות לאנשים מבוגרים?” תשובתינו: אכן כן! קיים מצוי פטנטי של צמח הליקוריץ שנחקר קלינית בבני אדם, ותומך בכל הדברים הללו ועוד. לשמחתנו, חוקרים ישראליים מצאו פתרון ורשמו עליו פטנט. במוצר “ליקוריץ’ פטנט”  המבוסס על מיצוי פטנטי השומר על עוצמת החומרים הפעילים.
693493096577
  מחיר רגיל: 2,480 ₪
מחיר באתר 1,680 ₪
משלוח חינם
משלוח עד הבית - עלינו!: 0 ₪
אחריות: מלאה. נחזיר את מלוא סכום הצריכה במידה והלקוח הציג לחברה בדיקת CIMT (אולטראסאונד לטרשת עורקים) בטרם התחלת הצריכה - והלקוח צרך למשך 12 חודש ולא היתה נסיגה של הטרשת או עצירה שלה או שינויים בבדיקות הדם לאחר שנת שימוש.
זמן אספקה עד 5 ימי עסקים , קיימת אפשרות לאיסוף עצמי
למה לקוחות קונים אצלנו:
  • תוספים שנבחרו על ידי נטורופת 
  • מענה מקצועי מקיף מתוך נסיון קליני 
  • אפשרות להתייעצות לגבי המינון 
  • אפשרויות משלוח מגוונות: במיזוג עד הבית, אקספרס בגוש דן, לחו"ל או מחו"ל 
מלאה. נחזיר את מלוא סכום הצריכה במידה והלקוח הציג לחברה בדיקת CIMT (אולטראסאונד לטרשת עורקים) בטרם התחלת הצריכה - והלקוח צרך למשך 12 חודש ולא היתה נסיגה של הטרשת או עצירה שלה או שינויים בבדיקות הדם לאחר שנת שימוש. חודשי אחריות
משלוח חינם משלוח חינם
קניה בטוחה

מומלץ לקנות יחד

מחיר החבילה: 3,016 ₪

ליקוריץ פטנט 32% הנחה! 12 יח', עד 12 תשלומים. אספקה לשנה! + ויטמין K2 מוכח שמחזיר סידן לעצמות! 360 כמוסות של 160 מק"ג + 2 יח קולגן טרומרין מרוכז - חלבון הנעורים (60 מנות אישיות) + פורטיום אורגנו- תמצית רוזמרין+ אורגנו, בבסיס שמן מרווה מקורי =
ליקוריץ פטנט 32% הנחה! 12 יח', עד 12 תשלומים. אספקה לשנה! מחיר 1,680 ₪ ויטמין K2 מוכח שמחזיר סידן לעצמות! 360 כמוסות של 160 מק"ג מחיר 770 ₪ 2 יח קולגן טרומרין מרוכז - חלבון הנעורים (60 מנות אישיות) מחיר 487 ₪ פורטיום אורגנו- תמצית רוזמרין+ אורגנו, בבסיס שמן מרווה מקורי מחיר 79 ₪ במקום 89 ₪

סיכום מחקרים והרחבה

אתם שאלתם ואנחנו עונים: "האם יש תוסף אחד שיכול לתמוך בהורדת לחץ דם גבוה, לתמוך בהפחתת רמות הכולסטרול המחומצן והמסוכן בכלי הדם, בהורדת רמות הכולסטרול הכללי וגם בהעלאת את תנגודת הדם לחימצון, בריפוי פצעים שלא נרפאים,  לתמוך בהורדת רמות סוכר בדם, בשיפור זרימת דם לרגליים, ובהעלאת אנרגיות לאנשים מבוגרים?"

תשובתינו: אכן כן! קיים מצוי פטנטי של צמח הליקוריץ שנחקר קלינית בבני אדם, ותומך בכל הדברים הללו ועוד. לשמחתנו, חוקרים ישראליים מצאו פתרון ורשמו עליו פטנט. במוצר "ליקוריץ' פטנט"  המבוסס על מיצוי פטנטי השומר על עוצמת החומרים הפעילים.

למוצר הנהדר הזה יש אישור בטיחותי מכל הגורמים האחראים, כולל מנהל המזון והתרופות האמריקאי, התקן האירופאי GMP ומשרד הבריאות בישראל. יש לו יכולות מוכחות במניעת חמצון יתר, בהורדת לחץ הדם ברמה של בין 10% ל-15%, בצמצום התחמצנות ה-LDL ב-55%, במניעת הנזק שהמחלה גורמת למערכת העצבים (נוירופתיה סוכרתית) שגורם לכאבים בגפיים ובסופו של דבר בטיפול ומניעת סוכרת סוג 2 וטרשת העורקים, על נזקיהן השונים לגוף.

קחו אחריות מלאה על הבריאות שלכם

נטילת התוסף "ליקוריץ פטנט" באופן קבוע ויומיומי תוכל לעזור לכם ליהנות ממקסימום התועלת הבריאותית של שורש הליקוריץ', למנוע מחלות מסוכנות ולחזק את גופכם בשלל דרכים – והכל בדרך טבעית ובטוחה!

בכדי שהטיפול יהיה יעיל אנו ממליצים לקחת את התוסף לפחות 3 חודשים. מומלץ מאוד לקחת טיפול ארוך יותר למשך 6 או 12 חודשים אם אתם באמת רוצים לשמור על בריאותכם. זכרו! טיפול ארוך טווח זה אינו "זבנג" וסיימנו. לכלוך של כ- 50 שנות חיים לא ניתן לנקות תוך 3 חודשים.

לבריאותכם, חשוב שתתמידו!

כדי להקל עליכם להתמיד, הבאנו אפשרות לשלם על התוסף עד 12 תשלומים.

אחריות מלאה: החברה מתחייבת להחזיר את מלוא סכום הצריכה של הלקוח במידה והלקוח הציג לחברה בדיקת CIMT (אולטרסאונד לטרשת עורקים) בטרם התחלת צריכת 'ליקוריץ' פטנט' - והלקוח צרך למשך 12 חודשים ולא הייתה נסיגה של הטרשת או עצירה שלה או שינויים בבדיקות הדם לאחר שנת שימוש.

מחקרים על "ליקוריץ פטנט" מצביעים על תמיכה בטיפול במגוון אתגרי בריאות:

  • סכרת - תומך בטיפול ברגל סוכרתית, מפחית את הסיכויים לנזקי סוכרת. תומך בטיפול בנוירופתיה סוכרתית.
  • רמות אנרגיה - נמצא תומך ברמות אנרגיה לכל היום
  • דלקתיות - השפעה נוגדת דלקת. נמצא שהוא מוריד את ה-A1C (מדד הדלקת) לטווח הארוך.
  • זרימת דם - תומך בשיפור זרימת הדם
  • התחמצנות הדם - תומך במניעת התחמצנות הדם.
  • כולסטרול - רכיביו הפעילים תומכים בעיכוב יצירת הכולסטרול "הרע" (LDL) בכבד וחמצונו. רמת הכולסטרול "הרע" ירדה ב-55%.
  • טריגליצרידים - נמצא מוריד טריגליצרידים
  • טרשת עורקים - מוכח שמנקה את הפלאק מהעורקים.
  • לחץ דם - נמצא על פי מחקר קליני משפר לחץ דם לאנשים בעלי לחץ דם גבוה בין 10% ל-15% אחוז.
  • גלי חום - הפחתת גלי חום של נשים בגיל המעבר ב-80%

ציטוטים מפי החוקרים:

"בכשליש מהחולים המאושפזים עקב התקף לב, רמות הכולסטרול בדם תקינות לחלוטין, אך איכותו פגומה, כלומר, הכולסטרול מחומצן. החמצון מתרחש בעקבות חשיפה לגורמים כמו: עישון, כימיקלים, חיידקים, נגיפים ועוד, והוא גורם לשינוי בהרכב הכולסטרול, המגביר את נטייתו לשקוע בדפנות העורקים גם כשרמתו תקינה" - פרופסור מיכאל אבירם מנהל מעבדות המחקר של בית חולים רמב”ם והטכניון (2)

"במחקרים שנערכו על בני אדם, ביניהם שסבלו מכולסטרול גבוה ומחמצון ניכר של הכולסטרול, הצלחנו להראות ש-100 מיליגרם ליום של תמצית שורש ליקוריץ, הביאה להפחתה מרשימה של 45%-35% במידת חמצון הכולסטרול ושל כ-10% ברמתו בדם". בנוסף התברר שליקוריץ נטול גליצריזין -- הפחית את לחץ דמם של החולים ב-10%." - פרופסור מיכאל אבירם (2)

שאלות רבות יצוצו מדי פעם תוך כדי השימוש במוצר. לתוצאות אופטימליות וכדי שתוכלו להתמיד, חשוב לקבל ליווי מקצועי לאורך זמן. לכן נמליץ להשיג את ליקוריץ' פטנט דרך "טבע-לי נטורופתיה" - צוות ייעוץ נטורופתי אישי. הדבר חשוב במיוחד כשיש אתגרי בריאות נלווים - וצריך לראות את התמונה המלאה. לטבע-לי 40 שנות ניסיון - אצלנו יש מישהו מקצועי לדבר איתו. מלאו את פרטיכם בטופס, בחרו שעה, וקבעו שיחת התייעצות. אפשר גם לשלוח וואטסאפ או להתקשר בשעות העבודה לטלפון 039569449 ותיענו לפי התור.

 

 

References

1. Pubmed 19447260: Effects of Glycyrrhiza Glabra Polysaccharides on Immune and Antioxidant Activities in High-Fat Mice- Ying-Kai Hong 1, Hua-Tao Wu, Tao Ma, Wei-Juan Liu, Xue-Jun He

2. YNET: פיתוח ישראלי: טיפול שורש (הליקוריש) לכולסטרול

3. Food & Nutrition: Antiatherosclerotic effects of licorice extract supplementation on hypercholesterolemic patients: decreased CIMT, reduced plasma lipid levels, and decreased blood pressure - Yacov Fogelman, Diana Gaitin and Eli Carmeli

4. Flavonoids-rich nutrients with potent antioxidant activity prevent atherosclerosis development: the licorice example - Prof. Michael Aviram

5. שאלות ותשובות על המוצר

6. DailyMirror, 19/10/2011 - הפחתת גלי חום בשמונים אחוז